La mar de coses sense massa sentit que es converteixen en petits descobriments

lunes, 1 de febrero de 2010

Algú dubte en fer torrents?

Aquest cap de setmana acab d'acabar un curset de barranquisme i m'haureu de perdonar si vos paresc un poc "flipat" amb aquest tema, i tampoc m'agradaria donar s'impressió "d'enteradillo", esper que no sigui així.

Idò si he de fer un feedback de lo que he après des curset és que deixant de banda moltes tècniques de montatge de cordes i descens de barrancs (de ses quals m'he quedat amb ses més bàsiques), en aquest tipo de reunions s'apren a coneixer gent nova i a confiar en gent que realment no confiaries en una situació normal, clar, es problema és que en un torrent on només hi ha 12 persones no tens molt on triar i molt manco si tens 2 monitors que te diuen en qui confiar (afortunadament ells ho supervisen tot). Una altre cosa que s'apren és que ets capaç d'arribar a llocs on molta gent no hi arriba i realment és difícil explicar o transmetre ses sensacions que provoca estar allà ficat, i vos puc assegurar que aquestes sensacions són sencillament úniques.
Per colmo t'adones compte que allà és pràcticament impossible que hi arribin coses com es reggaeton i segurament pensareu que és una xorrada, pero a jo me provoca una gran rialla......tranquils de moment no estic sonat, jeje.

Pero segurament lo més divertit de tot és que malgrat es fred que passes si ho fas en s'hivern, malgrat s'aigo gelada que te passa dins es traje de neopreno, malgrat ses culades i es cops que te pegues per ses patinades, malgrat això i un parell de detallets més, al final ho disfrutes. I t'agraden tant ses sensacions que has tengut que fins i tot ho recomanes i tens ganes de repetir-ho un altre vegada, així que si vos animau.....feis-m'ho saber.

No hay comentarios:

Publicar un comentario